loading...
عقیق یمنی
ملیکا شفایی بازدید : 47 شنبه 10 اسفند 1398 نظرات (0)

J.K. رولینگ همیشه به هنگام نامگذاری دقیق و دقیق است - دامبلدور از یک کلمه انگلیسی قدیمی گرفته شده است که به معنای "گاوزبان" است ، و مینروا مک گوناگال نیز از این قاعده مستثنی نیست. جای تعجب نیست که نام او ، مینروا ، از الهه رومی جنگ ، هنر و خرد ، از جمله موارد دیگر ، که همتای یونانی آن آتنا است ، می آید. الهه مینروا متولد پوشیدن زره ، محصول مشاجره خشونت آمیز بین والدینش متیس و مشتری بود و همیشه منبع قدرت و خرد بود ، که غالباً با جغد امضای او همراه بود.

 

با این حال ، نام خانوادگی او منشاء بسیار غریب و نرم تری دارد. طبق اطلاعات پایگاه داده Wizading World خود رولینگ ، نام مک گوناگال پس از ویلیام مک گونگال است که به طور گسترده به عنوان "بدترین شاعر در تاریخ انگلیس" شناخته می شود. همانطور که رولینگ می گوید ، "چیزی غیرقابل مقاومت برای من در مورد نام او وجود داشته است ، و تصور اینکه چنین زنی درخشان ممکن است از خویشاوندان دور از مک گوناگول بی نظیر باشد."

 

یک مبارز مادام العمر

یک مبارز مادام العمر

 

در طول سریال های هری پاتر ، مک گونگال اکثر وقت خود را به عنوان استاد Transfiguration در هاگوارتز گذراند و گریفیندور هاوس را به پیروزی در هر دو جام خانه و فینال کوئیدیچ هدایت کرد. با این حال ، استعداد خارق العاده او به عنوان یک جادوگر همیشه وجود داشت ، و هنگامی که ولدمورت در طی سال آخر هری در هاگوارتز به هاگوارتز حمله کرد ، مینروا در خط مقدم در کنار دانش آموزان و همکارانش جنگید.

 

مینروا پس از انجام بهترین تلاش خود برای محافظت از دانش آموزان خود در برابر نیروهای موذی در درون هاگوارتز - از جمله خواهر و برادرهای نفرت انگیز کروو ، که والدمورت به عنوان اساتید نصب کرده بودند و هر دو از شکنجه دانشجویان لذت می بردند - مینروا به هری پیوست تا در جنگ با خود ولدمورت ، قدرتهای دوقلوی فوق العاده خود را نیز نشان دهد. خود قلعه را در نبرد با شر نهایی رهبری می کند. و همچنین با فراهم آوردن مقاومت شدید در برابر ولدمورت و مرگ آن ، فریاد او در بدن مرده ظاهری هری (که هنوز هم آگاه است ، می شنود) یکی از شدیدترین ضربانهای احساسی را در بخش نهایی سریال ، مرگ مرگ را فراهم می کند. با این حال ، هنگامی که هری سلطنتی پیروز شد ، مینروا هنوز هم در میان افراد زنده ، آماده برای لذت بردن از دنیایی عاری از ولدمورت است.

 

صلح پس از ولدمورت

صلح پس از ولدمورت

 

در پی جنگ دوم جادوگران ، مینروا پست صحیح خود را به عنوان سرپرست هاگوارتز به عهده گرفت ، نقشی که پس از مرگ دامبلدور به صورت خودکار به او سقوط کرد (متوجه شد که او جانشین شایسته ای به عنوان معاون رئیس ستاد بود ، دفتر دامبلدور بدون حق بلافاصله به روی او گشود. او افتاد) به عنوان رئیس ، مک گوناگال مجبور بود خسارتهایی را که ولدمورت به مدرسه وارد کرده بود ، خنثی کند و تغییرات مثبتی ایجاد کند ، از جمله اینکه انتصاب شاگرد سابق خود نویل لانگبوتوم به عنوان استاد گیاه شناسی و سرانجام رئیس جدید خانه گریفیندور بود.

 

واقعه مک گوناگال با تأکید بسیار زیاد بر اتحادیه دانشجویان مگگلبورن و همچنین خون پاک ، تا آنجا پیش رفت که روبوس هاگرید به عنوان سفیر برای همه مگگلبورن ها که هیچ اطلاعی از هاگوارتز نداشتند ، خدمت کند و مطمئن شود که هاگوارتز مکانی مساوی و منصفانه باشد. جایی که همه دانش آموزان می توانند یاد بگیرند و رشد کنند. او همچنین پس از خدمت در نبرد در هاگوارتز چندین افتخار دریافت کرد ، اگرچه سفارش مرلین (کلاس اولی) به دلیل اینکه او در نهایت کارت قورباغه شکلاتی خود را نیز بدست آورد ، تحت تأثیر قرار گرفت.

 

توصیه شده

بعدی

هر فیلم هری پاتر در رتبه بدترین و بهترین قرار گرفت

توسط پاتریک فیلیپس / فوریه. 14، 2018 1:27 EST / بروزرسانی شده: 23 آوریل 2018 4:58 بعد از ظهر EST

 

بعد از گذشت زمان زیاد از هم ، ما حیرت انگیز بودیم که افراد HBO اعلام کردند که سری فیلم های هری پاتر را به طور کامل به سیستم عامل های کابل و جریان خود می رسانند و آن را در کنار جدیدترین موارد اضافه شده به دنیای جادویی ، Fantastic Beasts و کجا می توانند پیدا کنند. آنها مانند بسیاری از مگ های مختلف در سراسر جهان ، ما به سختی آیه هری پاتر را - همه 21 ساعت و 48 دقیقه از آن - به سختی زدیم و اکنون آماده رتبه بندی کل سری ها هستیم ، از The Sorcerer's Stone گرفته تا The Deathly Hallows. بچه ها را روی بندهای خود نگه دارید ، زیرا جادوی شروع شده است.

 

هری پاتر و سنگ جادوگر (2001)

 

شروع در همه چیز مهم است ، اما شروع برای یک حق رای دادن فیلم می تواند یک تجارت دشوار باشد ، به خصوص وقتی که این حق رای دادن بر اساس یکی از پرفروش ترین سریال های کتاب در تاریخ است. با توجه به اینکه چه تجربه ای هیجان انگیز هری پاتر و سنگ جادوگر برای خوانندگان در هر سنی که کتاب ها اولین اثر خود را داشتند ، وجود داشت ، انتظار معقول و منطقی وجود داشت که این فیلم اول یک مقدمه به همان اندازه هیجان را به سریال های صفحه بزرگ ارائه دهد.

 

شاید این اتفاقات تحت تأثیر ستارگان جوان این فیلم نبود ، یا شاید این جهت کلی عموماً توسط کریس کلمب بود ، اما هری پاتر و سنگ جادوگری (و هنوز هم) یک امر نسبتاً خونین بودند. یکی که به مدت دو ساعت و نیم به طرز غافلگیرانه ای جنجالی می رود.

 

با جانوران سه سر ، اساتید تغییر شکل ، جاروهای پرواز و زندگی شطرنج بزرگتر از زندگی ، هنوز جادویی برای دیدن وجود دارددر سال اول هری در هاگوارتز با این حال ، این فیلم چنان با تلاش های کلمبوس برای ساختن دنیای مسحور فیلم ها ، بدون قربانی کردن کتاب رولینگ ، چنان فریب خورده است که نمی تواند در سطح احشایی وصل شود. در پایان ، این اولین قسط از حق رای دادن به صورت جادویی فقط به اندازه کافی جادویی است تا توجه شما را به خود جلب کند ، اما همچنین در مورد تکرار بازدیدها کمی دلهره آور است - حتی اگر نزدیک به یک میلیارد دلار در گیشه های جهانی باشد.

 

هری پاتر و اتاق اسرار (2002)

 

حتی محکم ترین مدافعان اقتباس صفحه بزرگ Sorcerer's Stone مجبورند اعتراف کنند که این فیلم فاقد انرژی و همچنین جادویی است. پس از آن کمی تعجب آور بود که کریس کلمبوس برای سال دوم هری در هاگوارتز ، هری پاتر و اتاق اسرار به صندلی کارگردان پیشنهاد شد.

 

کلمب اتاق محرمانه اسرار را از پارک بیرون کشید و یک حس واقعی کشف و حتی خطر را به مدرسه مشهور احاطه شده توسط بیدهای شلاق ، جنگل های پر از عنکبوت و اتاق اسرار آمیز احاطه کرد. همه اینها به عنوان هری و دوستان شروع به آشکار کردن معمای می کنند ، یعنی تام ریدل.

 

متأسفانه ، اتاق اسرار هنوز هم ستاره های دانیل رادکلیف ، اما واتسون و روپرت گرینت را در تلاش برای یافتن راه خود به عنوان بازیگران می بیند. کلمبوس با لحن و قدم زدن نیز می جنگد. گرچه اتاق اسرار تقریباً در هر سطح از سنگ جادوگر مسخره می کند - خصوصاً وقتی کنت براناق روی پرده سینماها است - زمان اجرای تقریباً سه ساعته آن باعث می شود تا یک جای دیگر یک شعار برای نشستن بماند و عدم سبک کلی فیلم قطعاً در وارنر نقش داشته است. برادر تصمیم به عرضه كلمبوس سومین فیلم در حق رای دادن ، زندانی آزكابان. بعداً درباره آن فیلم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 544
  • بازدید کلی : 2,214